Mår så dåligt!

Det är jobbit! Men han har försklarat! Och ja! Han var "otrogen"! Jag gjorde ju slut via sms igår, för Leslie sa att Adde höll på med Anna! Och det tycker Adde att det är riktig "göra-slut"!!! Men jag vet inte! Jag tycker väl inte det kanske! Vi är ju ändå vuxna människor! Men nu får det vara bra med drickandet!

Det som är så sjukt är att jag inte alls är arg! Jag är ledsen och oerhört sårad! Jag känner mej mindre värd! Han var ju lixom med en annan! Klart att jag känner mej ful och äcklig!

Vi måste sluta dricka nu! Jag behöver ett vitt uppehåll!I Och Adde kan inte verkligen inte dricka!

Han vet inte om han vill vara tillsammans med mej!? Det BORDE vara jag som inte skulle veta det! Han säger att han älskar mej!? Varför vill han då inte vara tillsammans med mej? Våra framfidsplaner med hus, familj, golden osv!? Vad händer med dom? Utan honom är jag ju verkligen ingenting! INGENTING! Jag skulle inte klara av att han lämnade mej nu! Ska snart till psyk och det klarar jag verkligen inte av själv! URK!

På bara ett dygn har mitt liv vänts upp och ner! Det är otroligt jobbit! Jag hoppas att allt kan bli som vanlit igen!?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig gumman i vått och tort! jag finns här det vet du! ni båda behöver lägga av med drickandet på bra länge, för alltng funkar så mycket bättre då! älskar er!

2009-02-07 @ 17:48:02
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0