Onsdag! Kort från igår!

Bilder från igår!
    
    
    


Slala och Pisse-finnen :)


Hej hej!
Gårkvällen var kul! Vi hade askul jag och Jossan! HAHA
Spagetti vad faan ;)
Galen kväll HAHA men det är kul när man minns lite saker så här i efterhand! HAHA
What ever!
Visst är Timo söt på kortet? :) Det är min prins det <3
Vi var ju som sagt hos Bantspagettin! (HAHA Jesse) Vi körde ölspelet! Men jag var tvungen att hoppa ut! BLÄK, blir ju så full i magen! Lyssna på gammal musik med :) Och folket tröttnade på mej så jag fick skivan! HAHA Den ska jag spela för grannarna! För dom älskar ju säkert mej! NOT!

Jag och Jossan ligger i sängen just nu! (ovanlit?) Vet inte vad vi ska hitta på sen! Blir nog en av filmerna somjag laddat ner så Jossan får skrika av sej lite :) HAHAHAHHAHAHA Fjant-Jossan! :)

Skriver la senare sen skulle jag tro!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0