Remiss till psyk!

Fick remiss till psyk idag! Den 24 / 2 klockan 14.00! Jag får inte glömma det!


Känns ganska bra att det gick så pass fort iaf! Men jag vet att jag bara kommer att göra ett jävla test (utdraget från nätet) sen kommer de säga att allt är bra och sen får jag gå tillbaka till skolan och sen kommer jag bli sjuk IGEN! (Om jag hunnit bli frisk vill säga, vilket jag antagligen INTE kommer bli) A jag vet inte alls! Livet känns bara skit just nu! Jag känenr mej nere och ledsen! Och allt är bara kaos! Jag fattar inte varför allt helvete ska hända just mej? Jag är en olycksmänniska! Men jag vill inte vara det! Jag vill må bra, klara av skolan, fixa ett bra jobb, flytta till hus, bilda familj med Adde! Det finns så mycket jag VILL klara av, men inte kan! Det är ju otroligt! Jag har viljan, men inte motivationen! Varför kan jag inte få ha den för?

Jag kan inte förstå att Adde står ut med mitt klagande!? Att han stannar hos mej, med mej!? Att han orkar med mitt gråtande och min nedstämdhet? Att han älskar mej för den jag är!?

Det känns jobbit! Jag förstår om han vill gå ifrån mej! Jag färstår det!
Men det är ju det sista jag vill! Jag vill ha honom nära mej! Krama om mej! Älska mej!
Ibland känns det som livet faktist är värt att leva! Som när man är med Andreas <3

Jag älskar dej mitt hjärta <3
Tack alla mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är du och adde som är gjorda för varandra gumman! han älskar dig, han gör allt för dig. han är din prins. han lämnar dig inte!



Jag finns alltid vid din sida det vet du!<3

älskar dig grymt mycket!<3

2009-02-02 @ 14:13:03
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Erica

Kämpa på gumman <3

Vet att du klarar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0