Torsdag Kväll!

Massa trött!! Ligger i sängen! Adde kommer la snart! Har städat och bäddat rent idag! Fick bli våra dö-skalle påslakarn :)Snygga som satan och sköna! Funkar bra :) Är skönt att få lägga sej i en nybäddad säng efter en dusch :)

Mår illa, kan vara för att jag är trött! Jag vet inte annars vad det kan vara!   : /
Trött på illamåendet är jag iaf!

Var hos Fia förut och myste med mina killar <3 De är underbara <3 Jojo var också med! Jossan var hemma här och var vid datorn, tror jag :) Det är min snälla Josso det :)
Rasmus och Linus är underbara <3 Vilka killar! :) Rasmus var trött idag! De hade vart på lekdag!Och ungen ska ju vara överallt :) Så han var precis slut sen, men sova ville han inte göra :) Linda var där med Abbe med :) Söt-unge :) De är så goa i den åldern :) Lilla Linus låter som ett litet får när han sträcker på sej :) Fasen vad man blir bäse-sjuk! Men det får allt vänta nu efter allt som hänt och händer! Man vet ju aldrig vad som kommer hända i livet! Ganska skönt att inte veta också, men allt hade ju vart lättare om man visste!

Yääyää, nu ska jag fortsätta tjöta på msn!
Ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0