Fort det kan vända......



Känner mej lite nere...
-Varför?
 - Jag vet inte!

Kan inte förstå varför jag gör det, kanske är det att jag är övertrött eller så kanske det är medicinen som spökar!
Jag har mått bättre nu i några dagar! Och det är så skönt! Att få skratta av sej och vara lycklig!
Mycket är Jojo´s förtjänst! Hon gör mej glad! Och jag är oerhört glad att jag har en vän som henne i mitt liv!
Utan dej gumman skulle allt vara så mycket tråkigare! Jag älskar dej! Och tack för att du finns vid min sida!
Det är inte lätt när man ena stunden mår jättebra och i nästa bajs! det är som att vända på en hand! URK!
Men jag har ju mina vänner och min familj som finns hos mej! Och min sambo och våra kissar med! Det gör livet ljusare i svåra stunder! Svacka! Ja, jag hamnar i en svacka ibland! Men vad ska jag kunna göra åt det? Kan inte göra något! Man försöker vara stark för omgivningen runt omkring en, så ingen ska kunna se! Och visst, jag mår bra IBLAND! Det är så mycket bättre nu än det har vart innan! Det säger jag inget om! Men jag vill verkligen inte hamna i ett hål igen! Känns som om det här hålet inte har någon botten! Att jag bara faller djupare ner i mörkret! Men jag försöker verkligen klättra uppåt igen! Och då menar jag att jag verkligen försöker! Men du ska inte tro att det är lätt!

Nu tänker väl du "åh stackars lilla patetiska flicka, hon vill att jag ska tycka synd om henne", men nej! Jag behöver inte ditt medlidande! Jag behöver bara få skriva av mej! Och JA, jag vet att folk snackar en jävla massa här i stan! Men jag bryr mej inte! Jag kan inte råför att jag är "sjuk", men jag FÖRSÖKER iaf! Och det är det bästa jag kan göra av situationen!

Nehe! Nu ska jag gå och sätta mej hos Adde i soffan, luta mitt huvud mot hans axel och bara få känna doften av hans kropp och närhet!

Jag är så tacksam för alla er som finns för mej! <3

Kommentarer
Postat av: yoyo ofcourse!

året har nog varit bra för att du funnits där med babi :) glad för dig vid min sida, jag älskar dig min fisk-jävel<3

2009-01-06 @ 10:18:23
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0