Fredag och massa planer!

God morgon underbara illamående! *bläh!
Fattar inte varför jag ska må illa hela tiden! Men jag lovar att jag börjar tröttna på det!!!

Vet inte riktit vad jag ska skriva om! Huset har jag berättat om redan och så!

Skulle vart med Bardis och Lappen idag! Men vi får se eftersom Madde ville åka och bowla, vilket man inte gör varje dag! Bardis och killen kan man ju träffa när som lixom! Bara jag kan få bli frisk någon gång!

Gaddning på söndag! Utbyggning av döskallen :) Det ska bli niice! Men lite pirrit är det allt! Jag vet ju att det kommer göra fruktansvärt ont! Men det är faan värt det :) Pata har skissat på rosor! Det kan nog bli riktit läckert! Han är ju duktig som satan! Så a, det blir bra skulle jag tro!

Madde ville att jag och Adde ska med henne och J och spela bowling idag / ikväll! Men vi får se! Vi ska till mormor först iaf! Käka kladdisar och gott :) Lämna pengar som jag har lånat av henne! Och hennes kort såklart :) Min mormor är den absolut bästa som finns! <3 Ställer alltid upp så gott hon kan! Och ja, hon är underbar <3

Nehe! Nu blir det en dusch, sen kommer Hubbe hem! Då ska vi till mormor! Han skulle förbi sin farsa och fixa hans x-tra lysen! De hade visst blivit snea i morse då han körde på ett rådjur xD Men det gick inte så fort sa han! :p Hehe!

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra kuss , hihi :)

Ja! mormor är bäst! <3

2009-01-23 @ 15:35:45
Postat av: Sandra

gick det bra med adde då? och hur vart det med bilen? hade ni skoj sen igår?

2009-01-24 @ 08:35:39
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0