Hos Lappen och Bardis :)

Så sitter man hemma hos Mattias, lappen :) Bardan, jag och Lappen kikar på let´s dance :) Fast jag tycker inte att det är så bra :p Men Bard ville ju så gärna se på´t så vad faan xD

kicka och krister var här förut! Trevlit! Har vart med Bardis hela dagen!

Var en sväng på stan och kuta runt! BAH! I massa affärer! Åt mamma mest.. Fixade ju hårfärg till henne mm!
Maskerad-fest i morgon :) Hos brorsan :) Han fyller 30 år idag! Grattis till honom!

Det ska bli skojjit! Sitter nu och väntar på Hubbe som är på väg hem <3 Mitt hjärta!
Funderar starkt på att diska när jag kommer hem! Men grannarna kommer nog inte bli så glad! Men faan! Jag bryr mej inte!


Ha det bra!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ses ju ikväll igen :)

2009-01-17 @ 18:54:05
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0