Huvudverk!

Så ont i huvet!
Fasen alltså! Jag ligger i sängen med hjärtat brevid mej! <3
Jag har tatt 2 panodil, men de har inte hjälpt och både sovit o käkat har jag ju gjort!
Kan ju vara för att jag blöder så in i helvete! Jag hoppas att det släpper lite iaf tills i morgon!
Jag vill INTE ha huvudverk i skolan i morn! Det är det värsta jag vet!
Man känner sej ju så hängig! Fast den här dagen har vart för-jävlig! Illamående, huvudverk, magont, yrsel, trötthet mm!
Urk, mamma sa att jag kanske borde fixa P-piller, men vad hjälper det? Sen när jag ändå ska sluta med dom igen då?
A jag vet inte!!

Nehe! Nu gapar Disel och Adde klagar på att jag skriver!
NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Karate

Naww stackare hoppas det har släppt i morgon .. :(

Krya på dig raring <3

2009-01-13 @ 01:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0