I väntan...

Jahopps... Så sitter man i väntan på Helena och Petter.

Ska iväh och käka mat och sen ska jag springa in på östenssons i verkstan, kolla blommor och köpa dipp till grönsakerna som vi ska smaska på ikväll :) Ska kolla hur det fungerar det där med att köpa busskort med! De har ju en såndär maskin där. Jag ska spela ett par hundra med :) Det är ju så kul :) Adde kommer bli galen, men jag bryr mej inte!
HAHA tokit så...

Adde håller på och berättar hur han har planerat att ta sin pappas bil på torsdag/fredag... Om allt går som det ska :)
Han är så rolig min lilla älskling! <3 Tjatar om jävla VOLVO, fasen! Jag vill inte ha någon sån bil!! BAH! Dom är ju så dyra jue! Jävla bajs-bilar! NEJ NEJ NEJ! Det får allt bli något annat :) Jag brukar ju få som jag vill så :) MIHIHI

Nehe! Läsa lite bloggar nu då :)
Sen ska jag ta fram gardiner som ska bytas idag! För nu ska julen bort! yää! Lite tråkit är det allt, men jag får ju pynta till påsken sen :) Det är NÄSTAN lika mysit :) Hähä!

PoK

Kommentarer
Postat av: Kicka

Ja, de känns kanon.. =)

HAHA du att då är vi verkligen två st som stör oss.

HAHA så äckligt mkt ljugeri på den bloggen :p

Meeh lever men i en lögn värld så ^^

2009-01-06 @ 15:51:30
URL: http://missjlcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0