Sjukskrivning!

Så ligger man i sängen ännu en gång! Med illamåendet upp i halsen! Men det ger sej la! Hoppas jag! Var hos läkaren förut! Fick en sjukskrivning på tre veckor! Skönt att få vara hemma och ta hand om sej själv! Utan stress och sånt skit!

Jag, Adde och Madde var och kikade på ett annat hus idag! Som vi kanske ska köpa! Vi kommer nog buda på det iaf skulle jag tro! Tänk er! Addeoch jag som husÄGARE! Stort steg :) Och massa katter och barn sen! :) Mitt dröm-liv är på god väg nu!

Jag ska ligga i sängen hela dagen! Har kräks och så! Blä! Men fick i mej en bit pizza nyss och den var så god så att de knullade i munnen xD Och då äre gött kan jag lova!

Sängen vare ja! Adde börjar med bli sjuk, han ska vara hemma från jobbet idag! Stackars oss <3 Sjuka-familjen! Så sängen för mej iaf! Adde kommer nog slöa på soffan skulle jag tro, framför Disney Channel! :) Min söt-Hubbe <3

Nehej! Nog snackat nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag trodde det var klart med huset? (A) haha. hoppas mina favoriter blir friska snart så vi kan umgås! love you!

2009-01-27 @ 15:37:13
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0