Tråk-Tisdag!

Fyfaan! Sjuk är jag med! Kommer ut från alla hål känns det som! Eller vad man nu ska säga!
Mår illa hela tiden och magen krampar!
TACK, TACK SNÄLLA MATTIAS SOM KÖRDE HEM MEJ FRÅN SKOLAN!
Vad skulle man göra utan sina underbara kompisar?

Jag klarade inte av att vara kvar alltså! Mådde / MÅR verkligen bajs!!!!!

Men Hubbe kommer ju hem sen och tar hand om mej <3 Min älskling!

Underbart att ha någon som bryr sej om en! Och han lär ju få jobba idag med :) URK, mår dåligt!

 
Hubbe, jag, Bardan och Mattias va och kollade på "vårat" hus igår :) Det kanske blir så att vi ska hyra det!
Ganska stort, men vad faan! Det skulle kunna fungera för oss! 6000:- i månaden och då är allt inräknat! Så det blir ju inte allt för dyrt, eftersom huset är ApStort xD Katterna kommer trivas som fisken i vattnet! Och jag med skulle jag tro!

Det är ju ett ganska stort steg, att flytta till hus, även om vi bara ska hyra det! Det blir ju endå "vårat" lixom! Och härliga färger var det med :) Gillar ju starka färger så :) Svart, lila, rött och grönt och grått och aa, det var en salig blandning :) Gult i köket med ;) Hehe, men där blir det nog att göra om skulle jag tro! Gult och rött i ett kök lixom! Njae, inte för mej xD Men det fixar jag ;) Fixaren själv lixom ;)

Katterna kommer vi ju slänga ut då med! Hehe, Gött för dom att få vara ute med <3 Det kan ju inte vara kul att sitta inne hela livet heller! Men det blir ju inte förens framåt våren, så man kan ha öppen dörr om dom vill komma in! Kattlåda kommer finnas inne iaf!

Jag vill verkligen det här med hus :) Men tar vi inte den här kåken så finns det ju fler, bara det att det är så bra med mamma i närheten om det skulle vara något!  Synd att våra värdar är lite knasiga bara, eller hon iaf! Hmm, men man får ju ta människor som de är lixom! HEHE!!! Vi är ju inte heller guds bästa barn, eller inte Adde iaf (A)! Jag är ju det ;) Mohaha!

Nehej! Nu måste jag ta toan igen! Kräkas lite säg! Sen blir det TV´n och förhoppningsvis kunna slagga en stund! Helena kommer senare sen med! Hon skulle bara handla med sin pappa först! (ovanlit att hon måste följa med pappa överallt? :o  )

Yää,yää...
CYA

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får hyra det då :D

Postat av: Sandra

huset kommer passa er som fisken i vattnet tror jag! :) tänk va många grillkvällar det kommer bli gumman? :):) älskar dej!

2009-01-20 @ 12:05:52
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Jossanasp

Vart ligger huset då??

2009-01-20 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0