11 JUNI 2009

Dagen började kämpig! Fy alltså!
Men det vart ganska bra tillsist! 

I morgon ska jag åka och kolla på min nya lägenhet, eller våran kanske jag ska säga! Jag ska stå på kontraktet, men Leslie ska ju med bo där! Och alla våra katter! Men dom åker ut! Varenda en! Köpa 3 halsband till, Stina fick ju ett i förrgår, den idioten hoppar ju ut från balkongen! PUCKO-KATT! Men sen åker alla ut och jag tror inte att de kommer gråta blod över det heller! De kommer nog tycka att det kommer bli skönt att få kuta av sej ute!

Lägenheten är 1 1/2, så vi får väl la se i morn! Men döskallar kommer det ju finnas överallt sen! Och passar det inte herrn så äre inte mitt problem! Jag har sagt det länge att jag ska ha en massa sånna saker! Tycker det är himla snyggt! Han borde la inte bry sej men jag vet inte! Och min soffa ska vi ju ha ofc, jag köper ju inte en ny soffa för att den ska stå i källaren! No Fucking Way!

De håller på och tapetserar om och så med! En ny spis skulle jag få med tror jag! Frächt som faan ;)

Jag och Leslie har väl ganska olika smak när det gäller möbler osv, men vi får väl försöka att mötas halv-vägs! Men mina döskallar kommer jag inte kunna skita i! Och så har jag sagt att ingen rasse-musik får spelas heller! Ärligt, dags att växa upp....... OCH skulle han spela det så skämmer han ju inte bara ut sej själv utan mej med! Och det funkar inte! Farsan kommer stå som borgenär, så han får bara ta och lyssna och respektera det! Annars får han väl flytta till eget sen igen när det finns en ledig 1a! Vi får väl se!

Det är spännande det där med ny lägenhet! Vad fint vi kommer ha det! Köpte en ny TV-hylla igår med som vi hämtade idag! Tror det kommer bli kanon! Bara jag och Leslie kan hålla sams! Men det hoppas jag att vi ska kunna göra!

Har bytt tider på Lernia med! Eller från 13.00-15.30 varje dag! Får skriva mera nu med! Och det kommer bli kul, eftersom jag gillar att skriva! Skriver om Anorexia Nervosa just nu, gör en egen hemsida... Får la se hur den blir! Hoppas att den bli skapligt snygg iaf!

My har hjälpt till en hel del! Så att jag trivs iaf! Fast idag var det jobbit! Var ledsen och nere förut som faan! Men nu vart det ju mycket bättre då jag fick veta om lägenheten! Men jag tycker att visa saker är jobbiga! Men jag hoppas att det med kan lugna ner sej snart!

Ska städa klart här, eller lite mer iaf! Sen ska jag lägga mej i ett bad och sen sängen ta mej faan! Är så otroligt trött idag! Fyfaan!

Ajja, vart lite srivet idag!
HA´t

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; jag vet! det är skitjobbigt, känns som jag inte vill sova för att jag vet att jag kommer drömma massa skit igen!



påtal om ditt inlägg..

Ett tips till dig som är för min egen del väldigt viktig, se till att du alltid har en morot.. allstå en belöning för det du gör! det hjälper hos mig!



PUSS

2009-06-11 @ 19:41:36
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0