13 Juni 2009

Trött idag! Festade igår! Som vanlit :p
Det var okej! Inte askul men inte astråkit heller!
Leslie och de andra gick ut på krogen! Jag och Sandra åkte bil med Jojo och dom!
Trevlans!
Sov ensam i natt, men det är ju inte första gången!
Fattar inte varför man super så redlös att man inte kan ta sej hem!?
Somnar / deckar på fester! :s Tycker det är JÄVLIT lustit! :s
Men jag sov välla bra skulle jag tro!
 
Jag ska till mamma sen! Leslie skulle åka på kryssning!
Dumma jävla idéer dom får för sej på fyllan!
SMART att åka när man inte har pengar till det!
Men men, what ever!
Han kom nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

En del använder inte skallen och tänker med ;)

2009-06-13 @ 15:39:12
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0