25 Juni 2009 Torsdag

Idag var första gången på länge som jag var nere på Lernia, på datan! Och det gick bra..
Pratade med My först, kan inte förstå varför jag blir så ledsen varje gång!?
Hon ställer jobbiga frågor som jag ska svara på och då blir jag känslig som faan!
Pinsamt? Ja, kanske, men jag är nog inte den enda som gråtit framför henne...

Datan gick bra iaf! Är snart klar med min första egna hemsida :) Ska bli kul att se den helt färdig! Det blir jag antagligen i morgon! Spännande!

Mamma och syster ska till Rusta i morgon! Hon skulle köpa matta till mej och så skulle hon kolla efter blomm-lådor till balkongen! Jag vill ha det fint hemma sen! Och det kommer det bli med! Helt underbart :)

Jag har inte mått så bra idag heller! Men var sm sagt på Lernia, sen åkte vi och grillade och badade i kalsby! Mysit!
Nu ikväll, sen när vi kom hem har vi packat lite! I morgon ska vi fortsätta! På lördag kommer pappi <3 Och då ska vi köra lite, hämta nycklarna i morgon! Ska bli kul att se hur långt de kommit! De har fram till den 3dje Juli på sej att bli klara med tapetseringen och målningen! Men, men!

Ska väl se en film, sen blire la sängen!!!


NYKTER HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0