Lite tankar :)

Dags för en riktig uppdatering kanske? Men vart ska jag börja!?

Mellan mej och Adde funkar det bra :) Vi är sams och vi är polare :) Vilket är niice som faan! :) Är ju en säkert en bättre vän än en pojkvän! Men det är skönt nu iaf! Vissa av mina saker är kvar hos honom! I hans föråd är min soffa osv..

Leslie då?
HAHA guud vad alla tjatar! Men det är lite kul det med! Vi är vi lixom! Och visst är vi tillsammans, lite iaf :p HAHA Svårt det där, men tror att en del fattar vad jag menar! Tokit, men så är det! Jag och han ska flytta ihop till en 2a snart! Bara vi kan hitta en som vi gillar och som vi kan få! Jag, han och våra 4 katter! Matte och Husse <3

Är Kär I Dej Mitt Hjärta <3


Och om mej då?
Jo o med mej knallar det på bra, känslomässit! Dock inte med kaggen! GAH! Men det går nog över det med!
Jag är verkligen kär <3 Och det är underbart! Visst har det kanske gått för fort fram tycker nog en del! Men jag och Adde hade det inte bra på väldigt länge! Och det är underbart att få vara glad och lycklig! För det är jag med Leslie <3 Han är så fin mot mej <3 Finns nog inte mycket som är illa med den killen!  Finns inte mycket ont i honom!

Som sagt! Det är underbart!
Hoppas bara magen kan sluta göra så JÄVLA ont med!


Jag vet inte vad jag ska skriva om mer!?
Så atte! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0