Kvällen, tankar!

Dåligt humör! Gah!
Vet inte varför jag är det heller! Får snart ta och lägga mej så kanske  jag kan vakna på bättre sida i morgon!?

Till Lernia i morgon med! Orka, jag känner inte för det längre, det suuuger! Men jag måste ju, soc-jävla-idioterna hjälper mej ju inte annars så... Men snart börjar jag ju plugga PÅ RIKTIT och då kommer det bli så JÄVLA MYCKET BÄTTRE! Mer pengar och det ger mej en lättare livstil! Och när flytten och allt är över kommer det bli så skönt! Att det är klart och att man kan få i ordning på livet!

Finns 2 saker just nu som är något som jag verkligen ser fram emot, flytten och pluggandet till US! Efter Us-utbildningen ska jag (förhoppningsvis) få ett jobb, så jag kan jobba lite! Sen kanske, om jag orkar, ska jag ta Ssk-utbildningen med! Men bara om jag känner mej motiverad!

Jag hoppas iaf att tjejen som har hand om lägenheten ringer mej i veckan och säger att jag kan hämta nyklarna! Då blire vardagsrummet som kommer fixas först, med soffan och bokhyllan!


Kan inte förstå varför jag är så arg och så nere! Messade med Jossan förut, hon tycker att jag ska ta kontakt med psyk igen.. Men dom gör ju inget iaf! Dom ger mej samma jävla fittpapper varje gång som jag ska skriva i... Och sen pratar dom bara om Lernia! Okej att Lernia kan vara bra, när jag är där... Men jag har ju ingen lust alls att gå upp ur sängen FÖR att jag ska dit... Verkligen INTE! Soo, jag FÖRSÖKER komma dit.. Jag gör det! Men det är svårt... Jag har ingen lust...


Mår inte bra ikväll... Är ledsen och arg hela tiden! Leslie bara tjatar! GAH! Låter han mej vara så kanske jag kan få ta mitt humör i egen takt! Då kanske jag kan få bli lite gladare och så... Men han förstår ju inte, har bett honom, men jag tror inte att han förstår att jag verkligen menar det.. Jag är speciell, men TAKE IT OR LEAVE IT!

Tänker inte fjäska för en kille eller låtsas att jag är någon annan! NO WAY!
(Han har inte bett mej om det heller, men a jag vet inte)

ÄTA--->SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0