12 Mars 2009 Torsdag!

Ligger i sängen! Nu har min mens kommit, blöder som faan! Och då blir jag ju så trött! Mamma ska köpa oboy till mej sen <3 Älskar henne :) Vi glömde ju handla det sist! Pucko-oss! Men, men nu får vi ju hem det, so what ever!

Idag händer inte mycket! Ska bara ligga i sängen hela dagen tror jag, kanske förflyttar mej till vardagsrummet! Det märks!

Mamma jobbar i helgen så vi ska dit och ta hand om Bella-donna <3 Älskade voffa <3

Adde är iväg och ska städa av sin bil, han kanske skulle byta bil med någon kille! Jag vet inte vad han planerar! Hoppas bara att det blir bra! Hanär ju inte så haj på det där med bilar! Men det märks så att säga! Bara ljudet får vara kvar så blir jag glad ;) Det är det viktigaste för mej :p Tokiga-jag :)

Nehej! Nu ska jag väl spela lite kanske!


Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S - Design, tävlingar

Behöver du en ny design till din blogg?

Jag hjälper dig gärna!



-> http://akolan90.blogg.se

2009-03-12 @ 14:49:06
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0