17 Mars 2009 tisdag!

Vi kanske ska kolla på hus igen! Men jag kan inte säga vart än! Eftersom vi ska kolla på det först!

Fast jag kan ju berätta att det inte är i stan och att det känns som ett stort steg! Vi ska bara hyra huset i sånna fall! Så kanske det kan passa för mej och Adde!? Har ju lite som enkllump i magen! Eftersom det inte är här i stan så flyttar jag ju i sånna fall från mamma och syster! Och alla vänner ofc! Det kommer ju bli svårt.. Men en del kan ju komma och sova hos oss utan problem! Ja, vi får se! Jag vet inte än! Det här huset ligger 3 km från vatten med! :) Hade vart något :)

Huvudvärk vaknade jag med! INTE skönt! Men vad gör man!? Tatt en tablett och så ligger jag i sängen igen! Jävla skit! Jag som behövde städa upp här hemma! Men Adde får allt ta och hjälpa till när han kommer hem!

Har börjat drömma så tokigt! Om vatten har det vart ett par dagar nu! Undra vad det kan betyda!? Jag har ju inte vart nära vatten nu heller! Så ja, jag vet inte! Galet är det iaf!

Ska klippa mej i veckan med! Mamma betalar :) HIHI Det ska bli kul att få en liten förändring, även om det inte kommer bli allt för mycket! Tunna ut håret till att börja med! Korta av lite kanske, klippa upp med? A jag vet inte! Jag vet inte mycket :)



Var hos psyk igår! Gick sådär! Det är svårt att komma dit och prata! Känns som om man inte vill! Men det är ju bra att de ÄNTLIGEN kan ta ansvar och ta in mej! JAG MENAR(!!!!!) då jag behövde mest hjälp fick jag ingen! OTROLIGT! Men men! Nu har vi börjat komma igång iaf! Lagt upp en plan om hur vi / JAG ska göra! Och kanske kan jag fixa det med! Märks!

 Nehej! Ska försöka få tag på adde! Kanske borde jag få i mej lite frulle med!? HA´t BrA

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Sara,kommer du ihåg när Helge fixade till ditt hår .... :)

2009-03-17 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0