Bilder på mina Hjärtan! <3

Sitter i soffan! Adde fick laga mat idag! Fisk, potatis och kallsås och grönsaker! Det var så gott :) Mums! Tack Adde! Mätt vart jag, som fasen! Medans han lagade maten fixade jag till det här hemma! Mamma och mormor kommer om en stund :) Vill ju gärna att det ska se skapligt ut då! Tim och Emelie skulle med komma, med Rassmuss! Vet inte vad de ska göra här, men men! De får så gärna komma om de vill! Är trött idag! Jävla mens! Man blir ju precis slut i kroppen då! Men det är ju över om några dagar! Så jag får allt stå ut! Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder sen igår på barnen


   
Rasmus

   
Linus




Kommentarer
Postat av: Katja ♥

SV: Tack för din kommentar i min blogg! Naw vad små söta :)

2009-03-13 @ 08:41:44
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0