^^

URK! Jag känner mej nere och ARG!!! BAH! Är nog arg på mej själv, eftersom jag sitter och retar upp mej på massa skit! Dumma jag! Men vad ska jag göra då? Jag kan verkligen inte rå för det! Även fast jag nu vill! Puckade jävla cp-jag! Men, men!

I morgon är det fredag IGEN! Får väl se vad jag hittar på ;) Bye




Jag har ont i magen :( Massa igen! När faan kan det gå över? Det känns lixom, MASSA!!! När jag rör mej! Då känns det mest! Undrar jag om inte magkatarren är på väg tillbaka!? Jag hoppas verkligen INTE det! För fyfaan vad det gör ONT! Jag vill INTE, jag vill INTE, jag vill INTE!!! Bah!!!!!!! (skriker)

Jag ska snart lägga mej för att sova! Jag är trött med! Och magvärken börjar gå ut i ryggen! Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0