GADDNING!

Yes! Det vart att gadda sej redan idag! Jag och Krullet ;) Wihii! Faan vad det pirrar i kaggen på mej :) Hihi!!! Det ska bli så jävla KUL! Fast faan vad ONT det kommer göra! Men helvete så niice det kommer bli efteråt! Före- och efterbilder kommer senare sen! Ska nog med syster och handla först! Så båda barna får vara med! Inte så kul för Rasmus att vara hemma med Robban! Han är ju så tråkig! Roligare för Rasse-basse att få komma ut!

Nehej! Faan! Jag kan inte sluta tänka på gaddningen! Tur att det bara är konturer! Gör 100ggr ondare att fylla i! Jag tycker det iaf! Men det där är ju olika, bror min tycker konturerna gör ondare! Men han är ju en fjant med effersej xD

Ajja! Fixa det sista, sen kommer syster <3!
Sätter in bilder sen ;) Bye!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0