God Natt alla :)

Kan inte sova du vet! Ovanligt va? Och jag som var så trött!? Folk säger att det kan hjälpa om jag går upp tidigt! Men det är säkert, det gör verkligen inte det! Varför gör det inte det för?!? Även hur tidigt jag än går upp så kan jag inte sova på natten! Vi la oss runt 10 ikväll! Men jag gav upp för ett tag sen! Ligga där och glo!? Nej tack, jag satte på TV´n, skar till mej några päron-bitar och la mej på soffan! Så här ligger jag... Börjar bli trött igen! Så det får bli ett kort inlägg och sen snabbt av med datorn! Passa på när jag känner mej trött!

Funderar på att vara nykter i helgen! Kanske åka till mamma och käka något gott?! Vi pratade ju om det förut, så det är ju inte helt osäkert om vi ska dit! Skulle vara kul att träffa Bella och katterna <3 Jag saknar ju dom enormt! Dom är ju verkligen fina, hela högen! Bella är det bättre med btw... Hon har fortfarande problem med sina öron, men det är bättre! Och hon älskar att gå ut i skogen och röra på sej! <3 Mamma och Bella har blivit så duktiga med det :) Inte konstit att morsan går ner i vikt va? :p Hon är duktig! Hon håller måttet! Men inte jag inte! Heh! Är allt förlat för det! Har inte som helst motivation till det! Så what ever :p Jag har pojkvän (sambo) och en jävla massa bra vänner! Jag är den jag är! Såå! AA :) Det har ju fungerat hittills så varför skulle det inte kunna funka nu!? :p Jag behöver la inte bli den där smala Sara igen va? Nej fy, det hade inte vart jag då :p Ajja!

Nu känner jag att jag bara ligger och svamlar om INGENTING! Så! Nu får det bli medium på TV´n och försöka somna till det! God Natt på er alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Jojo

"Jag behöver la inte bli den där smala Sara igen va? Nej fy, det hade inte vart jag då :p Ajja!" HAHAHA så jävla sköön! ^^

2009-03-05 @ 09:31:34
Postat av: Sandra

Jag älskar dig precis som du är<3 :)

Va skönt att bella har blivit bättre, lilla gumman :)

Vi har faktiskt senaste tiden lagt oss rätt tidigt, typ vid tio tiden och på morgonen är jag rätt pigg. på heljerna sover jag inte längre än till tio max! det tar en stund men man lär sig!



älskar dig!

2009-03-05 @ 13:36:13
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0