Kvällen!

Hejsan mina vänner :) Så sitter man här! I soffan! Trötter och mår illa! Med det är inget ovanligt! Orka må illa varje jävla kväll! Snart får läkaren ta en titt i min mage! BLÄ, men det kanske skulle behövas! Så de kan hitta felet! Jag hade JÄTTEont i magen herrom kvällen! Min m´s har inte kommit än! Men det är nog det som krånglar till det i magen!

Städade massa förut! Dammsugit, torkat golv, gjort iordning i badrummet + toaletten, diskat, torkat av, tvättat, hängt tvätt... Mm..!

Och nu är jag helt slut! Men det är SÅ skönt att allt är städat och klart! :) Bara sängen kvar då! Och dammsuga under sängen, men det får Adde göra i morgon innan han åker och jobbar! Jag hoppas att han kan köra mej till Fia i morgon med! Innan han åker! Skulle ju vara snällt! Bara jag inte är så trött!

Ajja! Jerry Springer med Johanna nu :) <3<3<3

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0