Kvällen!

Ligger i sängen! Känner av paniken lite, därför la jag mej ner! Hoppas att det går över! För jag hatar det!
Saknar Jossan massa! GAH!

Jävla äckliga tattar Mika ska få spö! Han har gått över gränsen en del! Kallar mej för dvärg-hora! Så nu så! Tattar-jävel, han hade snott 200:- av Lackriss! URK! Spotta på*

Jag blir så trött på sånna människor! Jag menar, OFTA man snor av sina polare då? OFTA man snor överhuvetaget? Jag kan inte riktit förstå det, men men, det kanske bara är jag som är cp? :s Tror inte det va!? Jag tar inte av mina vänner, jag tar inte av någon!

Ne fyfaan! Jag blir så arg! Hoppas att idioten har ågren i morn! För cpét är ju full!

Nu ska jag mysa med Adde

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vilket cp han är då :S

2009-03-30 @ 14:27:50
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0