Kvällen!

Nu ikväll vart det att jag åkte till Jojo! Och det ångrar jag INTE :) Vi har käkat och spelat spel! Mysit :)

Hubbe har vart hemma! Han hade ont i bröstet förut, så han fick en atarax av mej! Han har sovit hela kvällen! Skönt för honom! Mamma ville att vi skulle komma ut till henne i morgon och käka, men vi får se hur dags vi vaknar!

GISSES vad det blåser ute! Men det är inte så kallt! Eller aa, om blåsten inte hade vart där hade det inte vart det! Hoppas på en solskens dag i morn så all jävla snö kan försvinna! För nu är jag galet trött på det här! Vill ha sol, vår / sommar och lätta kläder! Kunna gå ut i skogen och mysa bland allt grönt! Kunna gå runt kanalen och faktist tycka om när vinden blåser i håret! Sätta sig på en filt och mysa med picknick! Gå bar-fota i gräset! Grilla och öla! Bada osv!

Faan vad det hade vart mysit! Jag skulle lätt kunna bo i ett land där det är sommar året runt! Underbart!

*Verkligheten anroppar Sara*
Kallt ute nu igen! Brr....... Härlit om man vaknade upp i morgon med solsken och JÄTTEvarmt väder :) Mihihi!

Adde ska ta sig ett par mackor nu! Jag ska spela lite :) Sen ska vi nog sova!

HA´t bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0