Kvällen!

Snart är det dags för oss och lägga oss! Är riktigt trött ikväll! Kanske kan jag somna tidigt, om jag har tur!?
Badade nyss! Och det var ASskönt :) Bara satt där, med datorn :p Hehe! Spelade spel, sen la nätet av så då fick det bli spel som finns på datorn, hehe hjärter :p Ja, ja! Det funkar!!!

Känner mej ganska duktig idag :) Jag har städat och lagat mat :) Och jag har följt mat-listan :) Hela veckan :) Hihi!
I morgon blir det potatisgratäng med bacon :p Undrar hur det smakar!? Men eftersom bacon är gott och potatisgratäng är gott, så borde det bli gott ihop med :) Ajja, märks i morgon :) Hihi!!!

Msnar med Lina och ibland Jojo, hon pratar i telefonen så...


Nehej! Om man kanske skulle ta och lägga sej straxt då!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0