Lördag 7 Mars 2009

Hejsan!
Vart inte att åka till pappa :( Han ringde i morse och sa att det snöade nått så in i helvete så han frågade om våra däck var bra, men IKKE!! Så det får allt bli en annan gång! Tyvärr! Saknar ju pappa! Men jag kom på att jag träffade honom på Jonas 30-års fest! Heh! Men iaf! Det är ju ett bra tag sen iaf! SYND!

Ska till Jojo runt 4 tiden! Timo ville åka med oss också, så jag hoppas att det är okej för Jojo! Men det är det nog!  Det ska bjudas på smörgåstårta!!! Och det är ju SÅ gott :) Det tackar man ju absolut inte nej till :D Hihi

Jojo har köpt 7 öl till mej :) Och det tackar jag ock.så för :) Mihihi! Gott :)

Nehej! Ska snart in i duschen! Så vi hörs!
BYE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är klart man ska festa loss innan man stadgar sig ordentligt, men jag vet inte. jag har bara tröttnat på festarlivet! PUSS!

2009-03-07 @ 13:59:41
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0