Natt!

Ligger i sängen och mår illa! Är trött! Kommer somna ganska snart! Jag ska spela lite spel innan! Helena ska sova här i natt! Mysit! Är inte så ofta som vi ses längre! Tokit, men så är det!

Urk vad jag mår illa! Jag hoppas att jag kan somna snart! Sova länge i morgon! Ska till mamma en sväng och käka sen ska jag hem till Carro! Vi ska dela på en flaska sprit, Carro skulle bjuda mej, eftersom jag har bjudit henne ute! Så det blir bra! Men en öl har jag ju kvar med! Sen räcker det! Vi ska ut i morgon med! dansa loss :) Kul!!

Nehej! Spela lite nu då!

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Sandra

pudding :)

2009-03-28 @ 08:30:12
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0