Natti säger vi här hemm ifrån!

Vart visst ett Natt-inlägg med :) Har vart hos min mys Jojo och sett film! Den var sådär! Skräckis skulle det vara, men jag har ju sett bättre måste jag ju säga! Nu är vi hemma och Addes syster har lagt sej på soffan, eller om hon sitter vid Addes dator (?) och jag och Adde ska lägga oss i sängen och kika på någon film som han brände ut igår! För vi glömde ju filmerna hemma förut (skulle tatt med dom till Johanna! Men pucko-jag, ni vet)

Ajja!
Ska se film, sen sova!Ska upp skapligt i morgon! Natti Natti



Mitt hjärta <3 Mitt liv <3 Min andra halva <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

för att det är något fel på bilen och sen ville jag gå :)

2009-03-03 @ 11:40:00
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0