Städning och Jossan!

Nu har jag kommit hem från mamma! Eller jag har vart hemma en stund! Har hunnit hänga en maskin tvätt, sätta på en ny, diska och dammsugit köket! Ska snart på stora rummet! Måste torka av bordet! Dammsuga får Hubbe göra i morn! Jag har ont i armen, nått grymt! Men det går väl över det med? Så ska jag nog få min M´s snart med! Brösten ömmar och jag hade ASont i magen i natt! SUGER!!! Hatar mensvärk! Bajs på det! Men, men! Vad gör man då?

Jossan kommer snart med! Vi ska äta frysta bananer ikväll! Jossan säger att det är gott :) Så prova på det med då :)
Jag börjar bli hungrig igen! Får laga till något lite snabbt! ÅH TACOS vore ngt :D Mums! Får se vad Jossan säger! Annars får jag hitta på något annat! Hon borde komma när som helst!

Nehej! Om man skulle ta tag med vardagsrummet nu då!? Skönt när det är klart!
HA´t!



Jossan är bäst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0