God Morgon!

Gisses vad jag är trött i denna dag! Vaknade för en liten stund sen bara! Men jag ska snart ta mig i kragen och gå upp och städa! Det behövs! Helena kommer hit med pengar sen! Så jag kan köpa hem bröd och mjölk så jag kan äta frulle :) Vi har bröd hemma, men inget gott, så det skippar jag, tror jag! Sen har vi äpplejuice hemma med! Så helt utan är vi ju inte! Idag blir det potatismos och korv för adde och köttbullar till mej! Ska köpa hem ägg sen när vi åker till MAXI och handlar, så jag kan käka pytt i panna i morn! Det är gott! Sen ska vi ta svängen förbi Natto med! De sålde ut lätta, 2 för 20kr.. Men det är ju inte säkert att det finns kvar! Men vi får kika!

Ligger och hostar! Undrar om jag håller på och bli sjuk!? Har kännt mej hängig ett par dagar! Men jag vet inte!
Klippningen får jag skjuta upp! Får se när jag kan klippa mej!

Jag hoppas att jag får pengar av CSN nu den 25! 700:- iaf! Men med min tur lär jag ju inte få någonting! BAH!!!! A, jag vet inte!! De hade ju skrivit så tokit på pappret de skickade hem! Jag fattade ju ingenting! Men det är ju snart den 25te så vi får se då!

Kommentarer
Postat av: mia

Be Helge klippa dej.

2009-03-19 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0