Jahopps!

Killar och deras bilar alltså! :) Peter bytte bil i fredas och den är redan sönder! Hur lyckas man? :p
Ajja! Hoppas de kan få iordning på det! Tråkit att det ska hända bara 2 fagar efter man köpt bilen! Men, men! Tycker synd om honom! Så nu står grabbarna grus och väntar på bogseringslina! Jag hoppas att det inte blir allt för sent! Jojo har vart här ikväll! Stackarn var full / onykter / bakis! Tycker synd om henne, även om det var självförvållat! Min tjej! <3

Adde hjälpte Nalle med soffan! Och Tv´n! Jag, Jojo och Peter var här hemma! Jojo och  jag låg i sängen! Mys! :) Jojo var kramig :)

Disel ligger här brevid mej nu! Han ska ju alltid vara med! Mattes lilla kille <3

Nehej! Om man skulle spela lite spel nu då?!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0