tråk dag

Ligger i sängen igen! Nu är vi klara här, skönt! Har tatt en dusch med! Och det var ju säkert underbart!
Nu får Jossan ta och komma hem! Jag är nere som faan! GAH!!!!!!!!! Jag borde ju inte vara det nu när det är fint hemma!Men det är jag! Och det är så tråkigt!

Jag har ingenting att göra nu heller, funderar på att slänga på en film och somna till den! Känner inte för något annat!
Bror kommer runt 6 tiden! Hämtar kattburen som sagt!

Kanske skulle jag laga mej lite pytt innan jag slänger på filmen!? Jag vet inte vad jag vill!

Jag är ju grymt sugen på kött, potatissallad och grönsaker! Men Adde har ingen lust! Kanske kan vi övertala honom, jag och Jojo! Märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0