20 Maj 2009

Så dant! Redan onsdag! Tiden går så fort! Skönt faktist! Pratade nyss med Adde! Ska hämta högtalarna och förstärkaren idag! Det ska inte han ha! Dom är ju mina så! Gick ganska bra att prata med honom! Men känner lixom hatet när jag hör honom! Hemskt, men sant! Det är synd, eftersom jag tycker om honom igenkligen! Alltså, som kompis, älskar honom inte längre! Underbart! Kan fortfarande inte förstå hur jag kunde slänga ut 5 år av mitt liv på ett skit förhållande!? Otroligt!


Ska snart ta fram snabel-draken och städa upp lite här innan hjärtat kommer hem! <3 Vi ska tvätta sen med! Så vi börjar här med att ta några öl, om jag fattade rätt! Och då kan det ju vara kul om det är fint här :) Inte för att det är as-stökit, men iaf! Kul när det är fint :) Och dammsuga borde vi göra varje dag nu när vi har 4 katter ihop :p

Disel och Stina trivs jättebra här med Stacy och Daycy! Springer runt och leker med varandra! Det är kul att se dom! Sen går dom allihop och pratar med varandra med :) Underbart!


Du kan inte förstå hur mycket jag tycker om dej! <3 Du är underbar! Älskar att känna din kropp emot min! Dina läppar mot mina! Det är underbart! Baby, du är allt jag vill ha! Du är det finaste som finns! <3 Min prins <3
Är kär i dej! Och det känns så konstit, att vara kär! Känna hur det pirrar i magen när jag ser dej! När våra blickar möts! Det verkligen pirrar! Älskar ditt sätt att vara mot mej! Att du behandlar mej som en medmänniska!

Vill att det ska bli Du och Jag
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0