4 Maj 2009 Måndag

Grattis pappa på din dag <3

Ligger faktist hemma i sängen nu! Hemma hos mej och Adde! Skönt med sin egen säng! Ska sova hemma i natt! Vara lite med Adde! Han jobbar kväll, så jag får slöa och vara lite ensam med! Kan ju kanske vara bra! Har ju en del att tänka på just nu! Var på Lernia idag! Pratade med My, ska möta henna på onsdag klockan 1 och sen ska jag skriva personligt brev! Ska ju söka in till US-utbildningen nu, eller till i höst! Då behöver de personligt brev och lite andra papper som jag och mamma ska hämta i morgon! På onsdag ska jag och My till Socialen med! Prata om en lägenhet åt mej! Härligt att My ställer upp som hon gör! Underbart! Jag hoppas att jag kan ta Linas lägenhet med! Bra för katterna! Då ska de få gå ut! Mammas små hjärtan <3 Hon är ju inte hemma iaf! Så jag HOPPAS att det ska kunna gå! Jag och My diskuterade vad jag ska göra nu innan hösten, så det blir att börja med en datakurs, kanske om jag vill! Men det kanske vore bra opm jag kunde lära mej lite sånna saker med? :p

Det känns som om allting kommer att ordna sej nu! Lite jobbigt det där med Adde, men det är nog bara bra om vi går ifrån varandra nu! Han står ju fortfarande och trampar på samma ställe som för 3 år sen! Att växa upp och mogna till verkar ju inte vara det lättaste för honom, tyvärr! Skulle brytit med honom då han hotade mej till livet på fyllan! Men som sagt, jag älskar ju faktist honom! Det är ju endå 5 år av mitt liv som han vart med! Det är svårt allt det där! Är trött på hans fyllebravader och massa skit! Att han snackade skit om mej med Peter och bara var allmänt elak! Nej tack! Nu får det faan vara bra! Jag kan inte tänka på honom nu! Jag måste börja ta hand ommej själv, bygga upp ett eget liv! Men jag vill ju inte mista honom helt heller, även om det kanske vore det bästa!

Livet i sej känns sådär! Ena stunden mår  jag bra och älskar livet, andra stunden är allting tråkit och känns hopplöst! Men det kanske ska vara så?Jag mår bra när jag är med Leslie! Älskar att vara med honom! Han är så snäll mot mej! Tar hand om mej på ett sett som jag inte är van vid! Det är kul att få ta hand om honom med! Han är tacksam, rolig, omtänksam, jaa han har det där som jag har saknat! Adde var med så, ett tag! Men han förändrades till det sämre! Synd! Jag saknar Adde som han var!

Nej faan! Nu måste jag sluta skriva! Har fått ur mej lite nu iaf! Vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0