Kvälla ;)

Svar till fia! :
HAHA men vad faan! Du var ju nyss där (A)

Kom hem vid kvart över 7, Har sen dess städat och lagat käk! Gött vare! Andra flaskan i skallen har jag med haft så nu är det riktit orange ;) höhöh, tur att jag inte bryr mej allt för mycket om håret xD (A) Men har ju en flarra till så den blire att ta i morn! Men får la köpa mej ett par flasker till innan de blir som de ska!

What ever ;)

Ajja! Trötter är jag! Blir ganska skaplit ikväll skulle ja tro! Kanske, tråkit att få sova på soffan i natt! Men det är ju bara i natt, hoppas jag! Märks!

Kolla k6 nu och sen lägga sej och glo TV!
HA`t

Kommentarer
Postat av: fia

hehe kan åka dit igen =)

2009-05-27 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0