2009 11 13

Ett jävla tjat om att det är fredagen den 13de! Det är en VANLIG jävla FREDAG! Gah!

Haha, jävla sur-fitta jag är då xD



Sitter på Lernia! Vi har slutat, men jag väntar på min kille <3 =)
Idag var det brandlarm här nere, jag trodde att det var ett "test"- ni vet..
Så jag tog det lugnt, packade ihop min väska och tog min jacka, sen följde jag med strömmen ut..
Höhö, dock var det ett riktit larm :p
Fast det var bara någon som bränt något i köket! HAHA smart Sara! Nästa gång kanske det är på riktit och att det faktist är bråttom ut! :p
What ever, det gick ju bra den här gången iaf ;)

Vi har BARA pratat om hur man ska söka / skaffa jobb de två senaste dagarna här nere! Och det suger pung, då jag inte alls är intresserad av att ha ett jobb nu! Effersej skulle det kanske vara bra, men nej! Jag ska ha en knodd om några månader och shit så jag vill ta det lilla lugna nu innan och så trivs jag bra som satan här nere med! SÅ ÄRE!

Japps, fredag idag igen då!
Fredags-mys blir det nog hemma!
Jag har blivit så trött på kvällarna nu när jag går här nere och då jag kommer upp skaplit på morgonen! Kalas!
Men det är ju bra att få in rutiner!

Och så var / är det ju självklart helg! Underbart <3

Neee..
Kanske slänger in ett inlägg senare sen, om datorn kommer på alls där hemma sen ;)
Kyss och smek på rumpan :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det är bra Sara! Ta det lugnt du och "ta till vara på tiden" innan som alla så fint säger ;)

2009-11-13 @ 11:58:34
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Jaa det är bra Sara! Ta det lugnt du och "ta till vara på tiden" innan som alla så fint säger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0