2009 11 24 TISDAG

Nina: Jo o vi har något skit :p Men det är ju tyg, kan man ju inte ställa ut! Då möglar det ju och har sej, så jag vet inte vad man kan sätta. Kanske kan man ställa ut den ändå!? Katterna använder den ju inte speciellt mycket, Disel till hans klor, men vi har ju fler. Vi får se =) Kan man bara ställa den här utanför tror du utan att det blir något liv!?


Idag har jag inte vart på Lernia, vaknade med huvudvärk, och mina tabletter som jag fått från BM hade dom inte hemma igår när vi skulle hämta dom, de kommer in i morgon igen, får hämta dom då!
Höhö, det är ju rump-piller med! Får se om jag lyckas sätta dom rätt o allt :p Men det står väl på paketet hur man ska gå till väga :p  Att jag fick sånna piller är för jag har migrän och oftast spyr, så får ju inte behålla panodilen och så! Bara de hjälper så äre ju lugnt ;)

Nu är huvudvärken väck och jag har lunchat med min syster och hennes minsta<3 Linus, han växer så dant =)
Han var lite ledsen och sådär på BVC, men han var nyvaken då med, efter det var det inte pipigt :p Lite när han satt i vagnen! Vi käkade på ströget och ett STORT minus var att de inte hade någon vegitarisk röra till bakad, Fia fick ta smör. Inte kunde dom göra en röra heller, kunde väl inte vart så svårt!? :o
Hon bad om x-tra sallad då ist, hon fick en xtra gurkskiva och en xtra tomatskiva, nja, tacka vet jag lilla hem, med eller utan eller chill out! Mums!

Ska på soc-möte sen vid halv 5, går nog bra!

CyA!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo vi ska julstäda på torsdag så då åker julgardinerna fram i köket och dessa himlans söta jultomtar hihi =) .. Guud så jag längtar

2009-11-24 @ 18:54:13
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0