29 November 2009

Det sista inlägget jag skrev, då var jag så trött på allt och alla!
Men nu äre lugnt igen!

Igår var jag, mamma, fia och barnen i LKPG och shoppade loss =)
Faan vad det var kul!
Underkläder, gardiner, skor, kläder och jaaa! Massa roliga saker =)
TACK MAMMA =)

Sen på kvällen gjorde jag och Leslie iordning här hemma, sätte upp adventljusstakarna! Fint vart det!
Vi ska åka till mormor senare sen! Ska ta med gardiner och stryka, jag har inget strykbräde, jobbit med täcke och bord xD Höhöh! Sen ska vi äta och spela kort =) Wii =) Jättekul!

Igår gick vi in i vecka 20, så halvvägs nu! =)
I morgon ska vi på UL! Det är ju underbart <3
Då ska vi få se våran lilla älskling! OCH JAG HOPPAS ATT DE KAN SÄGA KÖN!
För min del blir det mer personligt då än att hela tiden säga "den"!!! =)

Nee, nu ska jag platta håret, slängde i röd färg förut =) Har inte kollat efter jag fönade, så får se sen ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0