Kvällen !

Nu ska vi snart sova, vi ska först slänga på en film och glo på!
I morgon ska vi båda upp SENAST kvart över 7!
Frulle->bussen->sjukgymnasten! (för mej)
Leslie ska till Lernia!
Ska också träffa My i morgon igen klockan 13.30, om cafét hade tid..

På måndag (antagligen) ska jag börja på cafét där nere och sköta kassan och lite!
Kommer nog bli bra! Det känns bra just nu! Och jag får börja klockan 9.30..
Är ju inte ALLT för van att gå upp tidigt så det blir bra tills jag får in rutinerna!

Ikväll vart det kyckling till middag / kvällsmat! Och helvete vad vi åt =)
Det var faktist skitgott =)

Nee...
God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Åh, jag ska städ ett tag sedan blir de nog cafet för mig med senare:)

2009-11-07 @ 19:36:07
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: nina

Jag skulle varit i cafeet på lernia denna vecka egentligen. :) Men eftersom jag hittade plats på MQ så blev det inget. :)

2009-11-13 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0