Kvällen!!

Hejsan!
Nu sitter vi i sängen! Leslie gjorde 2 mackor till mej för en stund sen! Och vad gott det var =)

Ronja och jag hade gått förbi varann :p HAHAH
Hon kom strax efter vi hade gått, jag min dumme-faan trodde ju att hon åkte buss, vilket hon INTE gjorde xD
GAH!! HAHA, men fikan får vi ta nästa vecka ist ;)

Vi har vart i sovrummet hela kvällen! Skönt! Bara myst, men datorn och TV´n och snart blir det film med!
Funderar på om jag verkligen ska se klart på idol eller om det blir film nu!? Jag är så otroligt trött! Men det har väl med graviditeten att göra :p
För en sådär 6 månader sen hade jag vart lite lagom fuller vid den här tiden! "finns inget annat att göra", så sa man då, men så mysit man kan ha det hemma med sambon en fredagkväll =) Mysimys! <3
Visst saknar jag en del fina groggar ibland ;) Men dem hinner jag med att ta senare sen!

Nehej! Nog med pladder nu!
Kissa och film tror ja!
NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0