Lite Kväller ;)

Faan så trött jag är efter en hel-kväll!

Först vart det ju bowling.. Först vann jag, när jag och Leslie spelade ;)
Sen kom Karate och Adde, då förlorade jag stort, 2 ggr! :p HAH
Men det gör mej ingenting! Det är så kul att få göra någonting! =)
Dock är det faktist ganska jobbit :p Även om man inte rör sej så mycket, men så är det!

Efter bowlingen vart det BIO, såg 2012! Den var sådär, trodde den skulle vara bättre, men jag gillar ju inte tjut-filmer så! JA jag tjöt lite grann :p HAHA snacka löjlig, men sån är jag! Den var okej iaf! Värd att se och ska man se den ska man göra det på BIO! Filmen var lång med, 2.40 och jag har svårt att sitta stilla så länge! HAHA

Nu är vi hemma igen efter om och men! Skönt det! Jag är precis slut!
Haft skalle-bengan under dagen och jag har nog inte mått så illa på länge som jag gjort idag! Hela dagen!
Nu känner jag inte så mycket av varken det ena eller det andra! Och det är skönt som satan!

Snart ska vi lägga oss och se på SAW 2, vi kikade på 1an igår kväll! Minns dem inte så bra! Inte 2an iaf! Så det ska bli intressant att få se igen!

Nehej!
Jag hoppas att ni haft en lika bra lördag som jag!
NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0