Nu funkar de ;)

Nu fungerar bloggen igen!
Det gjorde den inte förut, mitt internet är cp!

Men men!
Jag har suttit och målat en massa saker :p Höhö!
Det vart så fijnt så :p

Klockan 7 har vi en bowlingbana som väntar på oss!
Jag, Leslie och Helena som ska spela!
Då får vi ju spela några gånger med! Vi har banan i en timme! =)

Sen när vi går ska vi sätta upp lapp i båda trappuppgångarna! Det är några puckon som släpper in våran katt!
Igår fick Leslie x-tra jobb och fick vara så god och ta bort bajs i Ninas trappuppgång bara för att någon hade släppt in skabbet där! Jävlit smart! Men men, bara att ta upp det och se glad ut!
Saken är ju den, hon ska inte släppas in där, för där bor hon inte.
Hon ska INTE släppas in i våran trapp heller, OM vi inte skulle vara hemma så kanske hon varken kommer in här eller kommer ut, så då blir det bajs igen! Faan att folk inte fattar, man kan ju bli galen på det!
Vi måste ju ha henne ute med! Dels för att hon gillar det och dels för att hon pissar inne om hon är inne för länge!
GAH!
Men Karate sa att om vi kastrerar henne så får hon slytta ut till hennes stallkatter! Och det skulle ju vara kanon =)
Då får hon vara ute massa och på landet dessutom! =) Kalas-bra!
Och gör vi inte så, då måste vi ta bort henne, går INTE ha en katt som pissar inne, framför allt nu när vi ska ha en lite bäse med! Men visst, vi kanske väntar tills tidigt i vår, mars eller någonting! Eftersom det kanske kan vara lite kallt för henne nu under vintern när hon är van och får komma in!

Jag är inte elak mot djur, det är de bästa som finns! Skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dem! MEN när det blir så här så fungerar det ju inte! Och det vore ju synd att avliva henne med! Hon är ju en fin katt, dock snuskig då!
Ja men så får det nog bli!

Jag ska hoppa in i en dusch och fixa till mej lite! Efter bowlingen ska vi nog bara hem och mysa ikväll igen! Skönt!


DU är en tönt! Jag förstår mej inte på dej! Du är 25 (jävla) år och beter dej som en liten skit! Super, sitter hemma, åker ut och in på anstalter osv... Det är ju faan inte sant!
Du får mej att må ILLA!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vissa människor växer aldrig upp!

2009-11-21 @ 22:06:43
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: nina

Aw skabbet :( haha, hon är ju jättemysig. :) ni har inget gammalt katthus eller något hon kan ligga i när ni inte är hemma? Hon kommer utspringande från under bilar när jag kommer hem, så får hoppas hon inte klättrar upp i motorn på dom sen när det bliv kallare. :) jag bryr mig för mycket jag vet, haha

2009-11-24 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0