Trött på livet!

jag skiter i det här, det känns som om allting kvittar nu!
Jag orkar inte mer!
Och INTE EN JÄVLA människa fattar heller!
Jag blir så trött på ALLT!

Varför kan inte jag få vara glad och må bra för?
Varför är det så här?
Jag vill kunna spola tillbaka tiden ett halv år och låta allting bli annorlunda med mitt liv!

Jag borde flyttat ensam från börjat!
Jag hade nog med stor sannolikhet mått mycket bättre just nu..
Hade bara haft mej själv att tänka på!
Ingen sambo och inget barn i min mage!

Det låter hemskt, och jag vet inte hur jag ska förklara så det blir rätt!?
Jag ångrar ju självklart INTE barnet i magen!
Men jag borde lyssnat bättre och förstått!
Jag borde vart så pass smart och förstått att Leslie inte skulle förändras efter en dag!
Att växa upp, sluta supa sej så full att han däckar, förstå när det räcker och GÅ hem då ist för krogen!

HELVETES jävla faan vad trött jag blir på honom, alkohol och alla jävla idioter som inte fattar!

Kommentarer
Postat av: Mia

man gör inte alltid bra val här i livet,hoppas att poletten snart dimper ner för honom,så han förstår

2009-11-01 @ 05:52:42
Postat av: emelie

sorgen efter vovven.. och så humorsvängningar är inget att leka med!!känner igen mig!! tänker på dig!

2009-11-01 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0