2009-10-14


Hej!
Har ringt på lägenhet i fågelsta som vi ska kolla på senare idag!
Han hade några 2or som var lediga =) Så ska kika!


Var hos sjukgymnasten igår, ena mitt ben är kortare än det andra..
Hon gav mej några övningar som jag ska göra och så roterade hon mitt bäcken på något vänster, ont gjorde det, men det vart lite bättre efteråt, dock har jag lika ont nu igen! Men skulle det börja göra asont igen så skulle jag ringa, annars ringer hon måndagen den 26! Så vi får väl se..

Vi var och hälsade på hos Tessan igår med! Mys =)
Spelade kort :p Tess förlorade! HAH =)

På vägen hem åkte vi förbi farmors och farfars grav, INTE en blomma! Vad faan!? :o
Det bor folk i närheten, varför kan de inte ta hand om graven för? Jag ringde pappa, han skulle se till att sätta blommor nu till helgen! Såg så dant ut! Vi tände iaf 2 ljus som vi köpt med oss, trodde ju självklart att det fanns blommor på graven!

nee, nu vart jag irreterad!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hur gick det med lägenheten nu då?

2009-10-15 @ 09:27:10
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0