2009-10-15 Fredag

M, morgon ja! Har vart vaken sen kvart i 7, då Leslies klocka ringde!
Mår så jävla illa så jag inte kan ligga ner. Det värsta med att vara gravid!Att kräkas!
Har ont i kroppen med, kanske är det något mer än bara gravid-illamående!?
Jobbigt som tusan är det i varjefall!

Så efter jag tagit folsyran och lite vatten och skulle försöka sova igen, vart det en vistelse på toan ist! Och då bestämde jag mej för att inte ens pröva lägga mej igen!

Både Leslie och jag har blivit mer snoriga och hostan börjar komma tillbaka igen!
Uäk, hatar att vara sjuuuk!


Igår kväll färgade vi håret! Leslies hår vart bra =)
Mitt vart ju inte som jag räknat med! Köpte foxy brown, men det vart grått och brunt om vartannat!
Då slängde jag i svart ist! Och det vart nog riktit svart med! Men en gång till ska jag färga skallen! Tyckte jag såg en fläck igår kväll!

Ska nog ringa mamma och be henne hämta mej! Mys morgon med henne var länge sen!
Senare sen kommer Johanna <3 och Adde o Kickan! Kvällen består av tacos och film!
Skönt att bara vara hemma! No drinking in the house ;) Me like!


Ska kika runt lite, sen ringa mamma tror ja!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den ligger här i mjölby...

Trodde aldrig att vi skulle trivas så här bra att bo här i mjölby. Men fy fan vad skönt att vara bort från skitsnackarstan!

2009-10-16 @ 08:54:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kickan

Det ska bli mysi pyse, skönt med hemma kväll!!

2009-10-16 @ 16:36:26
URL: http://www.kick2kill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0