2009 23 Oktober

Men hej!
Jag har inte orkat blogga nu på ett par dagar! Jag är så trött!
Har vart i skolan, snackat lite med lärarna, sen var vi och kolla min skalle idag!
Det är antagligen "bara" migrän, jippij!
Blire värre ska jag få medicin, men fortsätter med panodil än så länge!
Vi fick ta ett UL idag med! Vart VUL, eftersom läkarn vi träffade hade bara en sån sak... :p
Men det vart skoj! Den lill* där inne lever! :p Man kunde se fingrar och tår och sånt =)
Spännsit! :p
H*n vinkade lite till mamma och pappa =) Höhö!
Fick ett kort med! Men det syns inte allt för bra, så slänger inen bild om en månad,
för sista November ska vi på ett UL till! Och då får vi se mkt mkt mer hoppas ja!

Vi har även kikat på en 2a idag med! Vid ICA-palletten! Nice som faan!
Får se vad vi bestämmer oss för, jag och Lelle!

Mamma kom in! Vi har tagit en fikus och snackat lite skit, kollat facebook och bdb.
Hon åkte nyss hem, behöver elda, hon har jobbat hela dagen så det är nog bäst annars fryser hon massa ikväll/natt.

Ikväll blir det en hemmakväll med massa mys och gos mat som jag och Leslie ska göra ihop =)
Det är skoj! Kul att kunna vara hemma och mysa och ta det JÄVLIT lugnt med! Så skööönt!
Vi är trötta idag!
Va hos Josso igår, folket drack lite, då Mika kom hem! När vi väl kom hem var jag precis slut, men ikke Leslie! Han var bara pratglad fram till klockan halv 3 i natt, då låtsades jag att sova :p Så han inte kunde tjöta mer med mej! HAHA jag var ju skittrött! :p

Nehej!
Fisen skulle komma en sväng sen med!

PoK

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hellu... vad bra att allt såg bra ut.. Våran vinkade första gången vi var där... Så sööttt...

Vi ska på ultraljud nu 2november.. Och då kommer det väl verkligen synas! Börjar du få någon bebismage då?

2009-10-23 @ 22:04:42
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0