24 oktober 2009

Lördag..
Har vart i stan och tagit en fikus med Carro =)
Skitkul att träffa henne och snacka en massa skit =)
Det var länge sen nu! Vi tog det nya fiket, gamla shippers! Snacka att det kändes tokigt att gå in där :p
Höhö, mitt gamla party-party ställe! Helvete vad jag saknar den tiden ibland!
Att få ta sej en riktig jävel och sen bara parta loss med polarna!
Slippa ryggvärken och illamåendet! Åh! Bara för en dag, det hade vart något!
Men den tiden kommer igen den med :p
Bara att jag har en liten gulligull att komma hem till och få ta hand om!
Någon som kommer betyda så mycket att jag skulle kunna dö för henne/honom!

Känns konstit att veta att ens liv kommer förändras SÅ mycket när vi 2 blir 3...
Verkligheten har väl inte hunnit ikapp mej riktit än.
Visst vet jag att jag inte ska dricka, röka osv... (röker fortf. men försöker sluuuuta)
Och visst vet jag om att det finns någon liten där inne i min mage som växer och ska bli en riktig människa, som en dag kommer bli en egen individ, gå i skolan, få jobb, få egna barn osv..
Och det är JÄVLIT skrämmande när jag tänker så..
Men ibland kan jag inte förstå att det finns någon där..
Jag har ju ingen gravidmage och jag känner inte av fostret än...
Känns konstit att få se h*n på en bildskärm och veta att det är en bild innefrån min kropp!

Ne faan så konstit jag skriver, de andra gravida kommer la tycka att jag är cp :p
Men det är ju mina känslor och tankar.....

Idag går vi in i v.15


Sen vi kom hem har vi städat och grejjat... Köket är fint nu =)
Tog bakom spisen med och det var det dags för kan jag ju säga! HÖHÖ

Nehej! Torka av golven sen får de faan vara bra för idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Gud... Jag förstår dej precis!

Klart man VET att det är en liten bebis i magen lixom, men jag fattade ändå inte förän vi låg på bb. Då fick jag en smärre chock! Trodde väl inte att det var sant, att man hade den turen på något sett :P



Jag är redan avis på alla gravida, saknar det som fan!

Så himla mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0