dagen som gått

Har gjort ännu en uppg. och skickat in till skolan! Känns bra! Skönt att änkligen kommit igång med att skicka in!
Nu väntar jag med spänning på svar =) Hoppas på G på alla iaf! Blir nog lite ledsen annars! Ska nog ringa in i morgon och prata lite med en lärare, det är om en kärring som jag absolut inte hittar någonting om! GAH! Så jag sitter lixom fast på den jävla frågan! Men så får de nog bli, om det blir något pluggande i morgon! Inte säkert :s
Jag ska ju till sjukgymnasten först och efter det hälsa på Tessan!

Stackarn har tappat sitt hår, igen! Hm, visst blir det så, men för en människa, framför allt en tjej, så är det svårt det där med att tappa hår. Det är ju lite av sin personlighet som försvinner när håret åker av... Ganska svårt att känna sej tjejjig om man är van vid långt hår. Men är man människa så är det något man kan lära sig leva utan och det är ju mycket viktigare att hon blir av med cancern än att hon har hår på skallen :p
Det som kan vara lite bra med att tappa håret är la att slippa raka benen :) Skämt och sido... Hon klarar det kalas =) Tessan är en stark kvinna! Och hon har ju barnen också att kämpa för!
Jag hejjar på henne =)

Adde och Karate åkte hem för bara en liten stund sen! Har bjudit på mat idag, gött vare måste jag tillägga =) Sen har även Leslies bröder, två av dem, vart här i olika omgångar! HAHA och stökigt och dant vare ju här hemma kan jag ju lova :p

Mamma kom in med det lilla skrivbordet! Så nu har jag någonstans att sitta när jag pluggar =) Nice =)

Nehe! Nu ska jag kika lite på´t sen lägga mej tidigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var RIKTIGT GÖTT :D!!!

2009-10-12 @ 22:36:18
URL: http://www.kick2kill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0