13 September 2009

Sitter hemma hos Adde.. Vi har vart ute hos mamma! Bella är dålig, så det blir att ta bort henne i morgon!

Min älskade vän <3
Du har funnits i mitt liv i så många år...
Jag vill inte att du ska försvinna från mej, men jag är otrolit tacksam för alla år som du vart hos mej!
Du har varit som en tröst när jag vart ledsen, vem ska trösta mej nu, nu när du försvinner!?
Du har vart med i många fina stunder! Många av de stunderna kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Älskade vän, hur ska jag klara av saknaden efter dej!?
Jag älskar dej av hela mitt hjärta och jag brister när jag tänker på att du bara har tid kvar tills i morgon!

Jag klarade inte av att se dej mera, det gör ont i hela kroppen att veta att från och med i morgon finns du inte.
Det har aldrig funnits några problem med din hälsa eller ditt välmående och det är jag tacksam och glad över.
Att du hela tiden vart frisk och lycklig gör mej lycklig!
Men det gör såå ont!

Jag visste att denna dag skulle komma, men jag har aldrig kunnat föreställa mej att det skulle vara så här svårt.
Jag har skjutit upp all ångest för denna dag..
Det spricker, min kropp skriker!
Det finns inte i ord att berätta hur mycket du betyder för mej och hur mycket jag älskar dej!

Min älskade vän.
Saknaden efter dej kommer lämna ett stort hål i mitt hjärta, det kommer aldrig kunna fyllas med något/någon annan! Det är din plats!
Jag vet att du kommer finnas vid min sida även om du inte finns där fysiskt.
Du kommer gå min livsväg med mej, kanske hjälpa mej att välja rätt väg vid de svåra korsningarna.
Jag vet att du kommer finnas i mitt hjärta nu och föralltid.
Du är den finaste varelsen på denna jord och när du ej är kvar här nere kommer du vara den vackraste av alla stjärnor på himelen!

Matte älskar dej Bella!


Min älskade, älskade vän <3


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

ne men usch :( Tänker på dej hjärtat <3 finns här om du vill de vet du <3 Älskar dej <3

2009-09-14 @ 09:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0